Facebook Page

Friday, April 17, 2015

တန္ခိုးသိဒၶိကိုဖြင့္လွစ္ႏိုင္မည့္ေသာ့ရွစ္ေခ်ာင္း

 နံပါတ္(၁) တန္ခိုးသိဒၶိအေၾကာင္း....


ပထမဦးဆံုး နားလည္ရမွာက ကြ်န္ေတာ္တို႔ ေနထိုင္ေနတဲ့ 
စၾကာ၀ဠာႀကီးရဲ့အေၾကာင္းကို အရင္ဆံုး နားလည္ထားသင့္ တယ္။
 ဒါေၾကာင့္ ဒီစၾကာ၀ဠာရဲ့ အရွိန္အေစာ္ စြမ္းရည္ဆိုတဲ့ ကိစၥပဲ။ 
အဲဒါကို ဘယ္သူလုပ္တာလဲလို႔ မေမးနဲ႔။ ဒါကို သဘာ၀
တရားႀကီးလို႔ ေခၚတယ္။ ဓာတ္တစ္ခုလို သေဘာထားခ်င္လည္း 
ထားလို႔ရတယ္။ အရာအားလံုးကို မူလလို႔ ယူဆခ်င္လည္း 
ယူဆေပါ့ကြာ။ အဲဒီလို မယူဆခ်င္ရင္လည္း နက္႐ႈိင္းမႈ႔ရဲ့ ဗဟိုလို႔
 ေျပာခ်င္လည္း ေျပာ။ အာဠာယ၀ိညာဏ္ ႀကီးလို႔ ေျပာခ်င္လည္းေျပာ။ 
အာဒိ သိမႈ႕လို႔ ေခၚခ်င္လည္း ေခၚ။ အာဒိ လႈပ္ရွားမႈ႔ အာဒိစြမ္းအင္
 ႀကိဳက္သလိုေခၚႏိုင္တယ္။ ႀကိဳက္သလို နာလည္ႏိုင္တယ္။

ဥပမာအားျဖင့္ ေျပာရရင္ ေရကို ကုလားလူမ်ိဳးတစ္မ်ိဳးက ပါနီလို႔ေခၚတယ္။
 အျခားကုလားလူမ်ိဳးတစ္မ်ိဳးက ဂ်ားလ္လို႔ ေခၚတယ္။ အဂၤလိပ္က
 ၀ါးတားလို႔ေခၚတယ္။ တ႐ုပ္က ေစြ႕လို႔ေခၚတယ္။ ကိုယ္နည္းကိုယ့္ဟန္နဲ႔
 ေခၚခ်င္သ လို ေခၚေနၾကတာပဲ။ ဒါေပမယ့္ ေရကေတာ့ေရပဲ။ တျခားဘာမွ
 မျဖစ္ႏိုင္ဘူး။ အဲဒီလိုပဲ စၾကာ၀ဠာရဲ့ အရွိန္အေစာႀကီး ဟာ တကယ္ရွိတယ္။
 ကိုယ္ႀကိဳက္သလို ေခၚႏိုင္တယ္။ ပရာန လို႔လည္း ေခၚလို႔ရတယ္။ 
အဲဒိပရာနဟာ ေနရာင္ျခည္မွာလည္း ရွိတယ္။ လရဲ့ ေရာင္ျခည္မွာလည္း
 ရွိတယ္။ ေရမွာလည္း ၇ွိတယ္။ တိရစၧာန္မွာလည္း ရွိတယ္။ 
သစ္ပင္ေက်ာက္တံုး စတဲ့အရာေတြမွာလည္း ရွိတယ္။ ကိုယ့္ရဲ့ 
ကိုယ္ထဲမွာလည္း ရွိတယ္။ သူတစ္ပါးေတြရဲ့ ကိုယ္ထဲမွာလည္း 
ရွိတယ္။ အဲဒီ ပရာနဟာ တစ္ေန႔မွာ စြမ္းအင္ျဖစ္လာမယ္။
 အဲဒိအခါက်ေတာ့ ပရာနလို႔ မေခၚေတာ့ဘူး။ နဂါးတေကာင္နဲ႔ 
တင္စားၿပီး နာဂသတၱိ (SERPANT POWER) ရယ္လို႔ ျဖစ္သြားတာပဲ။

ဒါဆို အဲဒီပရာနဆိုတဲ့ အရာကို ဘယ္သူပိုင္တာလဲ....

အရာအားလံုနဲ႔ ပတ္သက္တယ္။ ဒါေပမယ့္ ဘယ္သူမွ မပိုင္ဘူး။
 ဥပမာ ကိုယ္ေတြ အသက္႐ွဴေနတဲ့ ေလဟာ လူတိုင္းနဲ႔ ေတာ့ 
ပတ္သက္တယ္။ ဒါေပမယ့္ ဘယ္သူပိုင္လို႔လဲ။ အဲဒီအတိုင္းေပါ့။

ဒါဆိုရင္ အဲဒီပရာနကို ကိုယ္က ဘယ္လိုလုပ္ရမွာလဲ......?

အဲဒီ ပရာနဟာ ကိုယ့္ကိုထဲမွာ ရွိေနတယ္။ ဒါေပမယ့္ သူဟာ
 ႏိုးၾကားျခင္း မရွိဘူး။ အပ်င္းႀကိးၿပီး အိပ္စက္ေနတဲ့ ေျမြတစ္ေကာင္လိုပဲ။
 ႏိုးကို မႏိုးဘူး။ ၿငိမ္ၿပီး အိပ္ေနတယ္။ သူ႔ကို ကိုယ္က ႏႈိးရမွာ။
 သူႏိုးတာကို နာဂသတၱိႏိုးတယ္။ တန္ခိုးစြမ္းအင္ႏိုးတယ္လုိ႔ ေျပာတာေပါ့။
 အဲဒီနာဂသတၱိဆိုတဲ့ အရာဟာ တကယ္ရွိတယ္။ သူဟာ အလြန္ အဖိုးတန္တယ္။
 လူ႔ေလာကႀကီးမွာ သူ႔ကို အသံုးခ်ၿပီး ဘယ္အရာမဆို 
ရေအာင္ယူႏိုင္တယ္။ ခ်မ္းသာျခင္း၊ ၾသဇာတိကၠမႀကီးျခင္း၊ နာမည္
ဂုဏ္သတင္း ေက်ာ္ၾကားျခင္းကအစ ဘာမဆို လုပ္ႏိုင္တယ္။

ေသေသခ်ာခ်ာလုပ္ၾကည့္ရင္ ရွစ္မ်ိဳးေသာသိဒၶိကို ရႏိုင္တယ္....
မိမိခႏၶာကိုယ္ကို ေသးေသးကေလးျဖစ္ေအာင္ ခ်ံဳ႔ပစ္ႏိုင္တဲ့ ... အဏိမာသိဒၶိ။
မိမိခႏၶာကို္ယ္ကို အဆမတန္ႀကီးေအာင္ လုပ္ႏိုင္တဲ့ .... မဟိမာသိဒၶိ။
အာကာသထဲထိေအာာင္ ပ်ံ၀ဲေအာင္ လုပ္ႏိုင္တဲ့ လဃိမာသိဒၶိ။
ကိုယ္ကိုကို ေတာင္ႀကီးလို ေလးေနေအာင္ လုပ္ႏိုင္တဲ့ ဂရိမာသိဒၶိ။
အလိုရွိတုိင္း ၾကားႏိုင္သိႏိုင္တဲ့ ပရပတိသိဒၶိ။
ကိုယ္အလိုရွိတိုင္း ဖန္တီးႏိုင္တဲ့ ... ပရာကာမယသိဒၶိ။
ကိုယ္အလိုရွိသလို စြဲေဆာင္ႏိုင္တဲ့ ... ၀သိတံသိဒၶိ။
အလိုရွိသလို လႊမ္းမိုးႏိုင္တဲ့ ... ဣသတံသိဒၶိ အဲဒီလို သိဒၶိ၇ွစ္မ်ိဳး အထိ 
ရရွိေစႏိုင္တယ္။

အဲဒီသိဒၶိရွစ္မ်ိဳးကို ရေအာင္ဖြင့္လွစ္ဖို႔ ေသာ့တံရွစ္ေခ်ာင္းလိုတယ္။

ပထမေသာ့တစ္ေခ်ာင္းရဲ့နာမည္က “ ယမ ” လို႔ေခၚတယ္။
အဲဒါကေတာ့ ဘယ္လိုအေၾကာင္းနဲ႔မွ မုသားမေျပာဆိုျခင္းဆိုတဲ့ အခ်က္ရယ္၊ 
အလိုဆႏၵကို ခ်ဳပ္တည္းမႈ႔ရယ္၊ ခိုး၀ွက္ျခင္း မျပဳမႈ႔ရယ္၊ လာဘ္မစားဖို႔ရယ္လို႔
 အဓိပၸါယ္ရတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဒါေတြဟာ အတိအက် ေျပာရမယ့္ကိစၥေတြ 
မဟုတ္ပါဘူး။ ယမဆိုတဲ့ေသာ့ကို ဘယ္လို အဓိပၸါယ္ဖြင့္ရမလဲဆိုရင္ 
အေျပာအဆိုနဲ႔ ပါတ္သက္လို႔ သူက မခ်ဳပ္ခ်ယ္ပါဘူး။ အမွန္ကို ေျပာဖို႔ပဲ
 တိုက္တြန္းတာပါ။ နားေထာင္တာနဲ႔ ပတ္သက္လို႔လည္း သီးျခား
 ဆံုမခ်က္မရွိပါဘူး။ အမွန္ကို နားေထာင္ရမယ္။ သတၱိနဲ႔ ပတ္သက္
လို႔လည္း အခက္ေတြ႕တဲ့အခါမွသာ ထုပ္ရမယ္တဲ့။

ဒုတိယေသာ့တစ္ေခ်ာင္းရဲ့နာမည္က “နိယာမ” လို႔ေခၚတယ္။
နိယာမဟာ ခႏၶာဒာကိုအတြင္းအျပင္ သန္႔၇ွင္းေစရမယ္လို႔ 
ဆိုထားတယ္၊ ေရာင့္ရဲလြယ္ရမယ္လို႔ ဆုိထားတယ္။ ဘုရား ကို 
ၾကည္ညိဳရမယ္လို႔လည္း ဆိုထားတယ္။ အလိုရမက္ေတြအားလံုး၊
 အာသာဆႏၵေတြအားလံုးကို ႏိွပ္ကြက္ႏိုင္ ရမယ္။

တတိယေသာ့တစ္ေခ်ာင္းရဲ့နာမည္က “ အာသန” လို႔ေခၚတယ္။
အာသနဆိုတာကေတာ့ ထိုင္ပံုထိုင္နည္းေတြကို ဆိုတာပါ။
 အဲဒီအာသနက ဘာအတြက္ သတ္မႈတ္ထား၇သလဲဆိုေတာ့ 
ကိုယ္လက္အဂၤါ အေၾကာင္းမဲ့ ယိမ္းယိုင္ျခင္း၊ လႈပ္ရွားျခင္း 
မျဖစ္ေစဖို႔၊ ထိုင္ပံုထိုင္နည္ အာသနကို သင္ၾကားရတာပဲ။

စတုတၴေသာတစ္ေခ်ာင္းရဲ့အမည္က “ ပရတ်ာဟာရ ” လို႔ ေခၚတယ္။
ျမဴတူးျပန္႔လႊင့္ေနတဲ့ စိတ္ကို ခ်ဳပ္တည္းတာ၊ အျပင္ကို 
အာ႐ံုမစိုက္ပဲ ခႏၶာတြင္းကို အာ႐ံုစိုက္ဖို႔ ညြန္ျပထားတယ္။

ပဥၥမေသာတစ္ေခ်ာင္းရဲ့အမည္က “ ပရာဏာယာမ ”လို႔ေခၚတယ္။
အဲဒါကေတာ့ အသက္႐ွဴတဲ့ က်င့္စဥ္ကို ေျပာတာပါ။

ဆ႒မေသာတစ္ေခ်ာင္းရဲ့အမည္က “ ဓာရဏာ ” လို႔ေခၚတယ္။
ကိုယ္စူးစိုက္ရမယ့္ အရာေတြကလြဲၿပီး တျခားအရာေတြကို အာ႐ံုမစိုက္ဖို႔ပါ။
 စိတ္မပ်ံ႕လြင့္ဖို႔ပါ။

သတၱမေသာ့တစ္ေခ်ာင္းရဲ့အမည္က “ ဇာဏ ” လို႔ ေခၚတယ္။
ကိုယ္စူးစိုက္တဲ့အာ႐ံုကလြဲၿပီး အျခားအာ႐ံုေတြကို စြန႔လႊတ္ေလာင္ၿမိဳက္
ပစ္ဖို႔ပါပဲ။

အ႒မေသာ့တစ္ေခ်ာင္းရဲ့အမည္က “ သမာဓိလို႔ ” ေခၚတယ္။
အဲဒါကေတာ့ စိတ္ရဲ့ တည္ၿငိမ္မႈ႔ကို ေျပာတာပါ။ ကိုယ့္စိတ္ကို မလႈပ္ရွားေစဘဲ 
တည္ၿငိမ္ေနတဲ့ သေဘာကို ေျပာတာပါ။ အဲဒိေသာ့ရွစ္ေခ်ာင္းကို 
ပိုင္ပိုင္ႏိုင္ႏိုင္ရေအာင္ ေလ့က်င့္ႀကိဳးစားၿပီး နာဂသတၱိလို႔ ေခၚတဲ့ 
ဘ႑ာတိုက္ကို ဖြင္္ႏိုင္ပါလိမ့္ မယ္။
credit to:
ေစတနာေကာင္းျဖင့္


၂၀၁၅ မွာ ျမန္မာျပည္ အဆိုးထဲက အေကာင္းျပန္ျဖစ္မယ္ (စံဇာဏီဘို)


၂၀၁၅ ခုႏွစ္မွာ ျမန္မာျပည္ရဲ႕ အေနအထားဟာ အေျပာင္း အလဲေတြ ျဖစ္လာၿပီး 

အဆိုးထဲက အေကာင္း ျပန္ ျဖစ္မယ္လို႔ ျမန္မာ့ နကၡတ္ပညာရွင္ စံဇာဏီဘိုက

 ေဟာကိန္း ထုတ္လိုက္ပါတယ္။

၂၀၁၅ ခုႏွစ္ထဲ တႏိုင္ငံလံုး အပစ္ရပ္ လက္မွတ္ထိုးႏိုင္ဖို႔ ရွိၿပီး ျပည္တြင္း 

စီးပြားေရး လုပ္ငန္းေတြ အက်ပ္အတည္း ၾကံဳနိုင္တယ္လို႔လည္း သူက

 ေဟာကိန္း ထုတ္ပါတယ္။

ျမန္မာ့နကၡတ္ပညာရွင္ စံဇာဏီဘိုကို ဒီဗီြဘီက ဆက္သြယ္ေမးျမန္းထား

ပါတယ္။

ဆရာတို႔ နကၡပညာအရ ျမန္မာျပည္ႏိုင္ငံေရးအေပၚ တြက္ခ်က္ရထားတာေတြ

 ေျပာျပပါ။

“နံပတ္ ၁ – စစ္ဘက္က အာဏာသိမ္းတာမ်ိဳး မျမင္ပါဘူး၊ နံပတ္ ၂ – ေရြးေကာက္ပြဲ

 က်င္းပမွာ ျမင္ပါတယ္။ နံပတ္ ၃ – ႏိုင္ငံေရးနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ လမ္းေၾကာင္းအေန

အထားေတြမွာ ဇန္န၀ါရီ ၂၁ နဲ႔ ေဖေဖာ္၀ါရီ ၁၉ ၾကားမွာ ၁ ႀကိမ္၊ ေမ ၂၀ နဲ႔ 

ဇြန္ ၂၀ ၾကားမွာ ၁ ႀကိမ္ နည္းနည္းေလး အေႏွာင့္အယွက္ေတြ ရွိတယ္။ 

အဲဒါကေတာ့ ႏိုင္ငံေရးအရ ဖိႏွိပ္မႈေလးေတြ အနည္းငယ္ ရွိလိမ့္မယ္။

 ႏိုင္ငံေရးဖိႏွိပ္မႈနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့အတြက္ အဖမ္းအဆီး ရွိႏိုင္တာ သတိထား

ရမွာေပါ့။ ေအာက္တိုဘာ ၂၁နဲ႔ ႏို၀င္ဘာ ၂၀ ၾကားမွာေတာ့ လမ္းေၾကာင္း

 ေျပာင္းၿပီးေတာ့ စီမံမႈအသစ္ေတြနဲ႔ ေရြးေကာက္ပြဲဘက္ကို ဦးတည္တာ

 ေတြ႔ရတယ္။”

ဖြဲ႔စည္းပံုနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ေရာခင္ဗ်။

“ဖြဲ႔စည္းပံုနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ အေျပာင္းအလဲ တစံုတရာ မျမင္ပါဘူး။ 

ဒါေပမယ့္ က်ေနာ့္အျမင္မွာ ျပည္တြင္းၿငိမ္းခ်မ္းေရးကို သြားတဲ့လမ္းေၾကာင္း

မွာ ဖြဲ႔စည္းပံုတခုလံုးကို ျပန္လည္ ျပင္ဆင္ရမွာ ေတြ႔ရပါတယ္။

တျခားေသာ အေၾကာင္းအရာနဲ႔ ဖြဲ႔စည္းပံု ျပင္ဆင္မွာ မေတြ႔ရပါဘူး။

 ခၽြင္းခ်က္အေနနဲ႔ ၂၀၁၅ ဧၿပီ ၂၁နဲ႔ ေမ ၂၀ အကူးမွာေတာ့ 

အေျပာင္းအလဲ တစံုတရာ ရွိႏိုင္တယ္ဆိုတဲ့ အမွတ္အသားကို

 ေတြ႔ရတယ္။”

အဲဒီအေျပာင္းအလဲက ဘာပါလဲ။

“အဲဒီ အေျပာင္းအလဲက မူ၀ါဒဆိုင္ရာရဲ႕ အေျခခံနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့

အေျပာင္းအလဲ ျဖစ္ႏိုင္တယ္။ ဥပေဒသႀကီးတခုလံုးကို ေျပာင္းလဲတဲ့ 

အေျပာင္းအလဲမ်ိဳး မဟုတ္ဘူး။ ေၾကညာခ်က္တခု သို႔မဟုတ္ ဥပေဒ

ကဲ့သုိ႔ျပဳေသာ အေျပာင္းအလဲ တစံုတရာကို ျပ႒ာန္းတာမ်ိဳး က်ေနာ္

 ျမင္တယ္။”

လူထုေခါင္းေဆာင္ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္နဲ႔ ပတ္သက္လို႔ ဆရာတို႔ 
ပညာအရ ဘယ္လို ျမင္ရလဲ။

“က်ေနာ္တို႔အျမင္အရ သူ႔ရဲ႕ အေျခအေန အေနအထားက 

အထူးေကာင္းတာ ေတြ႔ရပါတယ္။ ေခါင္းေဆာင္မႈ အျပည့္အ၀ေပးႏိုင္

တဲ့ အရည္အေသြးကို ေတြ႔ရတယ္။ ေခါင္းေဆာင္မႈ အေနအထားကို 

ရရွိမယ့္ ကံၾကမၼာကိုလည္း ေတြ႔ရတယ္။ ေခါင္းေဆာင္မႈ တခုကို 

ရႏိုင္တဲ့ ေထာက္ခံမႈရဖို႔ကိုလဲ ေတြ႔ရတယ္။”

ျပည္တြင္းၿငိမ္းခ်မ္းေရးနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ေရာခင္ဗ်။

“ျပည္တြင္းၿငိမ္းခ်မ္းေရးရဖို႔ လမ္းစေလးေတြ ေကာင္းတယ္။

 ျပည္တြင္းၿငိမ္းခ်မ္းေရးနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ ေဖေဖာ္၀ါရီ ၁၇ နဲ႔ မတ္ 

၂၀ ၾကားမွာ ၁ ႀကိမ္၊ ဧၿပီ ၂၀နဲ႔ ေမ ၂၀ ၾကားမွာ ၁ ႀကိမ္၊ ဇူလိုင္

 ၂၁နဲ႔ ၾသဂုတ္ ၂၀ ၾကားမွာ ၁ ႀကိမ္၊ အဲဒီေဆြးေႏြးမႈေတြကေန

 တစံုတရာ ရလာမယ္၊ အပစ္အခတ္ရပ္စဲမႈအထိ ရႏိုင္မယ္။”

၂၀၁၅မွာ ျမန္မာ့စီးပြားေရး ထူးထူးျခာျခား တိုးတက္ေျပာင္းလဲမွာ
 ေတြ႔ရလား၊

“၂၀၁၅မွာ ျမန္မာျပည္တင္မဟုတ္ဘူး ကမၻာ့မွာပါ အလုပ္လက္မဲ့ဦးေရ 

မ်ားလာမယ္။ ကုန္ေစ်းႏႈန္းေတြ ျမင့္တက္လာမယ္။ အက်ပ္အတည္း

 တစံုတရာ ျဖစ္ေပၚမယ့္ႏွစ္။ ျမန္မာျပည္မွာလည္း ဒီဂယက္နဲ႔ တိုက္

ဆိုင္နိုင္တယ္။ ဘာလို႔ဆိုေတာ့ ျမန္မာျပည္ရဲ႕ ဇာတာကို စစ္လိုက္ေတာ့ 

သူေဌးသူႂကြယ္ေတြရဲ႕ စီးပြားယိုယြင္းျခင္း၊ ေအာက္ေျခလူတန္းစာေတြရဲ႕

 စီးပြားယိုယြင္းျခင္း ဒီ ၂ ေနရာမွာ ေတြ႔တယ္။ စီးပြားေရးအေနနဲ႔ စီးဆင္း

မႈနဲ႔ လည္ပတ္မႈနဲ႔ စီးပြားျဖစ္ထြန္းမႈတို႔က ရွိေနမယ္။ က်ေနာ္တို႔ ေျပာေန

တဲ့ကိစၥက အလုပ္လက္မဲ့ျပႆ  နာရယ္ ကုန္ေစ်းႏႈန္းႀကီးျမင့္မႈ ျပႆ  နာရယ္ 

တြက္ခ်က္လို႔ ရထားပါတယ္။ ျပည္တြင္းမွာ လာေရာက္ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈေတြ

လည္း ရွိမယ္။ ဒါေပမယ့္ ျပည္တြင္းမွာ လက္ရွိလုပ္ေနၾကတဲ့ စီးပြားေရး 

လုပ္ငန္းေတြ အက်ပ္အတည္း ၾကံဳမယ္။ ဘဏ္လုပ္ငန္းမွာလည္း အေျခ

အေနအဆိုးရွိတယ္။”

လူမႈေရးအပိုင္း ႏိုင္ငံမွာျဖစ္တတ္တဲ့ လူမ်ိဳးေရးဘာသာေရးပဋိပကၡ 
ဘယ္လိုျဖစ္လာႏိုင္မလဲ။

“စေနၿဂဳႋဟ္ တူရာသီမွာ တည္တာရွိတယ္။ ၾကာသပေတးၿဂႋဳဟ္ ကရကဋ္ရာသီမွာ

 ေနာက္ျပန္ သြားေနတဲ့ အေနအထားေတြရွိေတာ့ အဲ့ဒီ အေနအထားေတြအရဆို

 ကမၻာမွာလည္း အစြန္းေရာက္ေတြ တဘက္စြန္းကို သြားေနၾကမယ္။ ျပည္တြင္း

မွာလည္း အဲ့ဒီ အစြန္းေရာက္၀ါဒ ေတြကို နည္းနည္းေတာ့ အားလံုးက ၀ိုင္းၿပီး 

ထိန္းဖို႔ လိုပါမယ္။ လူမ်ိဳးေရးျပႆ   နာ မဟုတ္ဘူး။ အမ်ိဳးသားေရးျပသနာအထိ 

က်ယ္ျပန္႔လာစရာ အေၾကာင္းရွိတယ္။”

အဲ့ဒီေတာ့ ဆရာတို႔ နကတပညာအရ ၂၀၁၅ ျမန္မာျပည္အေျခအေနကို

 ျခံဳျပီး ေျပာမယ္ဆိုရင္ ဘယ္လို ေျပာလို႔ရမလဲ။

“၂၀၁၄ ထက္ ပိုၿပီး သာလာမယ္။ အနာဂတ္အသစ္တခုကို စတင္ၿပီးျဖစ္ေပၚဖို

႔အတြက္ အေျခတည္တဲ့ ႏွစ္တခု ျဖစ္မယ္။ အဲ့ဒီအတြက္ေၾကာင့္ ျမန္မာျပည္ရဲ႕

 ကံဇာတာ ညိႇဳးမွိန္မယ္လို႔ မဆိုလိုဘူး၊ ကံဇာတာ ျမန္မာျပည္က ေကာင္းတယ္။

 ျပည္သူေတြရဲ႕ ကံၾကမၼာကို ပိုၿပီးေတာ့ ေတာက္ေျပာင္ၿငိမ္းခ်မ္းေအးခ်မ္းတဲ့ 

အနာဂတ္တခုကို စဥ္းစားဖန္တီးႏိုင္တဲ့ ကံၾကမၼာကို ပိုင္ဆိုင္တဲ့ ႏွစ္တခုျဖစ္

တယ္။ လာမယ့္ ၂၀၁၅ ခုႏွစ္ရဲ႕ သဘာ၀က နံပတ္ ၈ ဂဏန္းကို ကိုယ္

စားျပဳတယ္။ ျမန္မာျပည္က နံပတ္ ၄ နဲ႔ စတင္ၿပီးေတာ့ လြတ္လပ္ေရးရရွိခဲ့

တယ္။ ျမန္မာျပည္ဟာ ၄ ဂဏန္းနဲ႔ ၈ ဂဏန္းတို႔ ပူးတြဲၿပီးေတာ့ စတင္ျဖစ္

တည္လာတာ။ အခု ၈ ဂဏန္းကို ေရာက္တဲ့ကာလမွာ ျမန္မာျပည္ရဲ႕ 

အေနအထားဟာ အေျပာင္းအလဲေတြ ျဖစ္လာၿပီးေတာ့ အဆိုးထဲက

အေကာင္း ျပန္ျဖစ္မယ့္သေဘာ က်ေနာ္ ေတြ႔တယ္။”

credit to:By ေရႊေအာင္ (ဒီဗီြဘီ)

http://burmese.dvb.no/archives/75663 

http://www.thithtoolwin.com/2014/12/blog-post_8217.html

ျမတ္ဗုဒၶ၏ ၀ိပႆနာ (ေက်ာက္အိုင္ေတာရ)


Posted by Khin Win on Thursday, May 28, 2015