Facebook Page

Sunday, July 1, 2012

ကမ္ဘာကျော် အေအိုင်ဒီအက်စ်ရောဂါကို လေ့လာခြင်း



AIDS နှင့် ရောဂါကြီး ရောဂါလွန် ရောဂါဆုံး





          ခုခံအား ကျဆင်းသည် ့(HIV,AIDS) ရောဂါသည် စတင်ဖြစ်ပွားချိန်၌သည်းခြေဒေါသနှင့်လေဒေါသ



တွဲ၍ အပြစ်ပြုခြင်းဖြစ်သည်။ဒွေးဝန်းရောဂါအမျိုးအစားသာ ဖြစ်၏။



ထိုအဆင့်သည် ရောဂါအဆင့်အားဖြင့် ရောဂါကြီးအဆင့်ပင်ဖြစ်၏။ရောဂါကြီးတွင်လည်း ပထမအဆင့်



ဒုတိယအဆင့်တတိယအဆင့်အဆင့်(၃)ဆင့်ရှိပြန်ရာဤHIVအဆင့်သည် ရောဂါကြီး၏ဒုတိယအဆင့်



 ဖြစ်၏။



          HIV သည် ထိုရောဂါကြီး ဒုတိယ အဆင့်မှ စတင်ပြီး ရောဂါကြီးတတိယဆင့် ရောဂါလွန် ပ၊ဒု၊တ



ဆင့်၊ရောဂါဆုံးပ၊ဒု၊တဆင့်များကိုအဆင့်ဆင့် ဖြတ်သန်းရတော့သည်။ထိုရောဂါလွန် ရောဂါဆုံးအဆင့်တို ့



သည်AIDS လက္ခဏာများ ဖြစ်ပေါ်လာသည့် ရောဂါအဆင့်ဖြစ်၏။ထိုအဆင့်တွင် အရေးပါသော သည်းေြခြ



၅မျိုးဖြစ်သောဝမ်းမီးပါစကသည်းခြေရှိခုခံအားဥသ္မာတေဇောပျက်ယွင်းသဖြင့် ဖြစ်ပွားလာသည့် ပြင်းထန်



ဆိုးဝါးသောဝမ်းပျက်ရောဂါ၊သွေးထဲရှိရဥ္စကသည်းခြေရှိခုခံအားဥသ္မာတေဇောပျက်ယွင်း၍ ဖြစ်ပေါ်လာသည့်



ဘက်တီးရီးယားစသည့် ပိုးများဝင်သည့် တီဘီရောဂါ စသည့် ပိုးဝင်ရောက်ရောဂါများ၊အရေပြားရှိ ဘာဇက



သည်းခြေခုခံအား ဥသ္မာတေဇောပျက်ယွင်းလာသဖြင့် ဖြစ်ပွားလာသည့် ရေယုန်၊ကင်ဆာစသည့်အနာများ



မျက််လုံးရှိ လောစကသည်းခြေပျက်ယွင်းသဖြင့် ဖြစ်ပေါ်လာသည့် အမြင်အာရုံချို ့ယွင်းလာခြင်းစသည့်



အာရုံ ၅ ပါးထိုခိုက်ချို ့ယွင်းသည့် ရောဂါ များဖြစ်ပွားလာရတော့၏။



          နောက်ဆုံး၌ နှလုံးရှိ သာဓက သည်းခြေ ရှိ ခုခံအား ဥသ္မာတေဇော ပျက်ယွင်းသဖြင့် ဖြစ်ပေါ်လာရ



သည့်စိတ်ကျရောဂါစသည့် စိတ်ပိုင်းဆိုင်ရာ ရောဂါများ ဖြစ်ပေါ်လာကာ အဆုံး၌ အထွေထွေသော စိတ်ထိ



ခိုက်မှုများဖြစ်၍ အသာဓျ ခေါ် ကုသ၍ မရတော့သည့် အခြေအနေသို ့ဆိုက်ရောက်ရပါတော့၏။



ထိုအခြေအနေသည် AIDS ရောဂါလက္ခဏာ၏ တစ်စထက်တစ်စ လွှမ်းမိုးလာသော အခြေအနေနှင့်



လူသား၏ခုခံအားစွမ်းရည်ဥသ္မာတေဇောတို ့တစ်စထက်တစဆုတ်ယုတ်လာသောအခြေအနေပင်



  ဖြစ်ပါသည်။

                ဤကဲ့သို ့AIDS ရောဂါသည်ပင် ရောဂါကြီးအဆင့် ရောဂါလွန်၊ရောဂါဆုံးအဆင့်ဟူ၍ ဖြတ်သန်းလာရ



တော့၏။ တဖြည်းဖြည်း နှစ်ကြာလာသည်နှင့်အမျှ ရောဂါရင့်လာရ၏။သမားဖြစ်သူသည် မိမ်ိကြုံတွေ ့



လာသောခုခံအားကျရောဂါသည်၏အဆင့်အား မည်သည့်အဆင့်ဖြစ်သည်ကို ဆုံးဖြတ်နိုင်ရမည်ဖြစ်၏။



သို ့မှသာ ထိုရောဂါ၏အဆင့်နှင့် သင့်လျော်မည့် ကုထုံးအဆင့် ဆေးဝါး အဆင့်အတန်းကို ဆုံးဖြတ်နိုင်



မည်ဖြစ်၏။



          သို ့ပါသောကြောင့် ရိုးရာဆေးပညာရှင် သမားတော်များအတွက် ရောဂါတစ်ရပ်ရပ်ဖြင့် ကြုံတွေ



 ့ရသည့်အခါ ထိုရောဂါနှင့်ပတ်သက်၍ ဦးစွာ ရောဂါရှာဖွေရေးပြုလုပ်ရမည်။ထို ့နောက် ရောဂါ၏ အဆင့်



အတန်း အခြေအနေ သာဓျ၊ကိစ္ဆသာဓျ၊အသာဓျ ဟူသည့် ကုစား၍ ရမည်၊ခက်ခဲစွာ ကုမှရမည်၊၊ကု၍မရ



ဟူူသည့် အခြေအနေအရပ်ရပ်ကို သုံးသပ်နိုင်ရမည် ဖြစ်၏။ထို့အတွက် သွေးစမ်းခြင်း သွေးကြည့်ခြင်း



ရောက်ကြောင်း ရောက်ရာ ရောက်ပုံ ခံစားချက် လက္ခဏာ အားလုံးကို ညှိနှိုင်းသုံးသပ်၍ ရောဂါငယ်



ရောဂါလတ် ၊ကြီး၊လွန် ၊ဆုံးတို ့ကို ဆုံးဖြတ်ရမည် ဖြစ်၏။

AIDS ႏွင့္ ေရာဂါႀကီး ေရာဂါလြန္ ေရာဂါဆံုး


          ခုခံအား က်ဆင္းသည္ ့(HIV,AIDS) ေရာဂါသည္ စတင္ျဖစ္ပြားခ်ိန္၌သည္းေျခေဒါသႏွင့္ေလေဒါသ

တြဲ၍ အျပစ္ျပဳျခင္းျဖစ္သည္။ေဒြး၀န္းေရာဂါအမ်ိဳးအစားသာ ျဖစ္၏။ 

ထိုအဆင့္သည္ ေရာဂါအဆင့္အားျဖင့္ ေရာဂါႀကီးအဆင့္ပင္ျဖစ္၏။ေရာဂါႀကီးတြင္လည္း ပထမအဆင့္ 

ဒုတိယအဆင့္တတိယအဆင့္အဆင့္(၃)ဆင့္ရွိျပန္ရာဤHIVအဆင့္သည္ ေရာဂါႀကီး၏ဒုတိယအဆင့္

 ျဖစ္၏။

          HIV သည္ ထုိေရာဂါႀကီး ဒုတိယ အဆင့္မွ စတင္ျပီး ေရာဂါႀကီးတတိယဆင့္ ေရာဂါလြန္ ပ၊ဒု၊တ 

ဆင့္၊ေရာဂါဆံုးပ၊ဒု၊တဆင့္မ်ားကုိအဆင့္ဆင့္ ျဖတ္သန္းရေတာ့သည္။ထုိေရာဂါလြန္ ေရာဂါဆံဳးအဆင့္တုိ ့

သည္AIDS လကၡဏာမ်ား ျဖစ္ေပၚလာသည့္ ေရာဂါအဆင့္ျဖစ္၏။ထုိအဆင့္တြင္ အေရးပါေသာ သည္းေျျခ 

၅မ်ိဳးျဖစ္ေသာ၀မ္းမီးပါစကသည္းေျခရိခုခံအားဥသၼာေတေဇာပ်က္ယြင္းသျဖင့္ ျဖစ္ပြားလာသည့္ ျပင္းထန္

ဆိုး၀ါးေသာ၀မ္းပ်က္ေရာဂါ၊ေသြးထဲရွိရဥၥကသည္းေျခရွိခုခံအားဥသၼာေတေဇာပ်က္ယြင္း၍ ျဖစ္ေပၚလာသည့္ 

ဘက္တီးရီးယားစသည့္ ပိုးမ်ား၀င္သည့္ တီဘီေရာဂါ စသည့္ ပုိး၀င္ေရာက္ေရာဂါမ်ား၊အေရျပားရွိ ဘာဇက 

သည္းေျခခုခံအား ဥသၼာေတေဇာပ်က္ယြင္းလာသျဖင့္ ျဖစ္ပြားလာသည့္ ေရယုန္၊ကင္ဆာစသည့္အနာမ်ား 

မ်က္္လံုးရွိ ေလာစကသည္းေျခပ်က္ယြင္းသျဖင့္ ျဖစ္ေပၚလာသည့္ အျမင္အာရံုခ်ိဳ ့ယြင္းလာျခင္းစသည့္ 

အာရံု ၅ ပါးထိုခုိက္ခ်ိဳ ့ယြင္းသည့္ ေရာဂါ မ်ားျဖစ္ပြားလာရေတာ့၏။
 
          ေနာက္ဆံဳး၌ ႏွလံုးရွိ သာဓက သည္းေျခ ရွိ ခုခံအား ဥသၼာေတေဇာ ပ်က္ယြင္းသျဖင့္ ျဖစ္ေပၚလာရ

သည့္စိတ္က်ေရာဂါစသည့္ စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာ ေရာဂါမ်ား ျဖစ္ေပၚလာကာ အဆံုး၌ အေထြေထြေသာ စိတ္ထိ

ခိုက္မႈမ်ားျဖစ္၍ အသာဓ် ေခၚ ကုသ၍ မရေတာ့သည့္ အေျခအေနသုိ ့ဆိုက္ေရာက္ရပါေတာ့၏။

ထိုအေျခအေနသည္ AIDS ေရာဂါလကၡဏာ၏ တစ္စထက္တစ္စ လႊမ္းမိုးလာေသာ အေျခအေနႏွင့္ 

လူသား၏ခုခံအားစြမ္းရည္ဥသၼာေတေဇာတုိ ့တစ္စထက္တစဆုတ္ယုတ္လာေသာအေျခအေနပင္

  ျဖစ္ပါသည္။
                ဤကဲ့သို ့AIDS ေရာဂါသည္ပင္ ေရာဂါႀကီးအဆင့္ ေရာဂါလြန္၊ေရာဂါဆံဳးအဆင့္ဟူ၍ ျဖတ္သန္းလာရ

ေတာ့၏။ တျဖည္းျဖည္း ႏွစ္ႀကာလာသည္ႏွင့္အမွ် ေရာဂါရင့္လာရ၏။သမားျဖစ္သူသည္ မိမ္ိႀကံဳေတြ ့ 

လာေသာခုခံအားက်ေရာဂါသည္၏အဆင့္အား မည္သည့္အဆင့္ျဖစ္သည္ကို ဆံုးျဖတ္ႏိုင္ရမည္ျဖစ္၏။ 

သို ့မွသာ ထုိေရာဂါ၏အဆင့္ႏွင့္ သင့္ေလ်ာ္မည့္ ကုထံုးအဆင့္ ေဆး၀ါး အဆင့္အတန္းကုိ ဆံဳးျဖတ္ႏိုင္ 

မည္ျဖစ္၏။

          သုိ ့ပါေသာေႀကာင့္ ရိုးရာေဆးပညာရွင္ သမားေတာ္မ်ားအတြက္ ေရာဂါတစ္ရပ္ရပ္ျဖင့္ ႀကံဳေတြ

 ့ရသည့္အခါ ထိုေရာဂါႏွင့္ပတ္သက္၍ ဦးစြာ ေရာဂါရွာေဖြေရးျပဳလုပ္ရမည္။ထုိ ့ေနာက္ ေရာဂါ၏ အဆင့္

အတန္း အေျခအေန သာဓ်၊ကိစၦသာဓ်၊အသာဓ် ဟူသည့္ ကုစား၍ ရမည္၊ခက္ခဲစြာ ကုမွရမည္၊၊ကု၍မရ

ဟူူသည့္ အေျခအေနအရပ္ရပ္ကုိ သံုးသပ္ႏိုင္ရမည္ ျဖစ္၏။ထုိ့အတြက္ ေသြးစမ္းျခင္း ေသြးႀကည့္ျခင္း

ေရာက္ေႀကာင္း ေရာက္ရာ ေရာက္ပံု ခံစားခ်က္ လကၡဏာ အားလံဳးကို ညွိႏွဳိင္းသဳံးသပ္၍ ေရာဂါငယ္

ေရာဂါလတ္ ၊ႀကီး၊လြန္ ၊ဆံုးတို ့ကို ဆံုးျဖတ္ရမည္ ျဖစ္၏။








 


၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀၀

 ဆရာဦးဆက္ထြန္းလင္းေရးသားေသာ ခုခံအားက်ေရာဂါႏွင့္ ရိုးရာေဆးပညာ စာအုပ္မွ ေကာက္ႏုတ္ခ်က္            





Sunday, June 17, 2012

သစ္စာတရား ရှာဖွေခြင်း





အခြေခံ



၀ိပဿနာအခြေခံကာ အနတ္တပင်ဖြစ်သည်။အနတ္တကို ပိုင်နိုင်စွာနားလည်သွားပြီး 



ငါစွဲအတ္တဒိဌိအယူမှားကို တဒင်္ဂပယ်သတ်နိုင်လျှင် ကလျာဏပုထုဇဉ် စာရင်းဝင်၏။



၀ိက္ခ မ္ဘနပဟာန် ခပ်ကြာကြာပယ်သတ်နိုင်လျှင်စူဌသောတာပန်စာရင်းဝင်၏။



ငါရှိတယ်ဟူသည် ့အယူမှားကိုဘယ်ဘဝမှာမှ ပြန်မယူတော့သည့် သမုစ္ဆေဒပဟာန်ဖြင့် အမြစ်ပြတ်ပယ်သတ်နိုင်လျှင်ကား သောတာပန်စာရင်း ဝင်သွားတော့၏။





၀ိပဿနာယာနိကနည်း

၀ိပဿနာယာနိကသမားတို ့ကား စိတ်ဖြစ်တိုင်းအလိုအလျောက်ပါသော ခဏိက သမာဓိကို အားပြုပြီးရှူပွားသွားခြင်းဖြစ်၏



ခဏိက သမာဓိဆိိုသည်မှာကား စိတ်ဖြစ်တိုင်းလိုက်ဖြစ်သော သဗ္ဗစိတ္တသာဓာရဏစေတသိတ်(ရ)ပါးထဲမှ

ဧကဂ္ဂတာစေတသိတ်ပင်ဖြစ်၏။



သဿတဒိဌိနှင့် ဥစ္ဆေဒဒိဌိတို  ့ကို နားလည်းခြင်း



             ရန်ကုန်မှ တစ်ထောင်တန်ငွေစက္ကူတစ်သောင်းပို ့လိုက်၍ မန္တလေးသို ့ရောက်သည်။ရန်ကုန်မှ ပို ့လိုက်စဉ်က တစ်ထောင်တန်ဖြစ်သော်လည်း မန္တလေးသို ့ရောက်သောအခါ ငါးရာတန်များဖြစ်နေ၍ ပို ့လိုက်သော တစ်ထောင်တန်များ မန္တလေးသို ့တစ်ရွက်မှ ပါမသွားသည်မှာ အသေအချာပင်။



                    ရန်ကုန်မှပို ့လိုက်သောငွေအရေအတွက်တန်ဖိုးတစ်သောင်းအတွက်မန္တလေးတွင်

 ငွေတစ်သောင်းရောက်ပါ၏။သို ့သော် အရေအတွက် တန်ဖို းသာတူပြီး ရုပ်သတ္ထုဖြစ်သော တစ်ထောင်တန်နှင့်ငါးရာတန်ဟူ၍ ခြားနားသွား၏။





              ထို ့အတူ ကျောင်းတကာ အနာထပိဏ်သေ၍ နတ်ပြည်မှာ နတ်သားသွားဖြစ်သော်လည်း 

လူ  ့ဘဝက ရုပ်နာမ်များ နတ်ပြည်သို ့တစ်ခုမှ ပါမသွားပေ။



                 မန္တလေးသို ့ငါးရာတန်ငွေတစ်သောင်းရောက်သွားခြင်းသည်ရန်ကုန်မှတစ်ထောင်တန်

 ငွေတစ်သောင်းပို ့လိုက်ခြင်းနှင့် လည်း ကင်း၍ မဖြစ်နိုင်ပေ။ရန်ကုန်မှ တစ်ထောင်တန်ငွေတစ်သောင်း ပို ့လိုက်ခြင်းသည်အကြောင်းတရား၊မန္တလေးသို ့ငါးရာ တန်ငွေတစ်သောင်းရောက်ခြင်း သည် အကျိုးတရား၊အကျိုးတရားသည်အကြောင်းတရားနှင့်ကင်း၍ မဖြစ်နိုင်။



                 ထို ့အတူ အနာထပိဏ်ကျောင်းဒကာ နတ်ပြည်တွင် နတ်သားဖြစ်ရခြင်းသည် လူ ့ဘဝကပြုခဲ့သော ကုသိုလ်ကံနှင့် ကင်း၍ နတ်ပြည်တွင်နတ်သားဖြစ်ရခြင်း မဖြစ်နိုင်။ နတ်သားဖြစ်ရခြင်းသည် အကျိုးတရား၊ဇေတဝန်ကျောင်းတော်ကြီးကို လှူခြင်းကုသိုလ်သည် အကြောင်းတရား၊အကြောင်းနှင့်အကျိုးသဘောတရား သာရှိသည်ဟု နားလည်လိုက်သည်နှင့် သဿတဒိဌိနှင့် ဥစ္ဆေဒဒိဌိတို ့ကင်းပျောက်နိုင်ပေသည်။





                   နတ်ဘဝသို ့လူဘဝက ရုပ်နာမ်များတစ်ခုမှာပါမသွားဟု နားလည်ထားလျှင် ရုပ်နာမ်ကို မြဲသည်ဟု ယူဆသော သဿတဒိဌိကွာ၏။နတ်ဘဝတွင် ရုပ်သစ်နာမ်သစ်များ လာဖြစ်ရခြင်းသည် လူ ့ဘဝကပြုခဲ့သော ကုသိုလ်ကံကြောင့်ဟု နားလည်သွားလျှင် ရုပ်နာမ်သည်  သေလျှင်ပြတ်တာပဲဟုယူဆသောဥစ္ဆေဒဒိဌိ ကွာ၏။



 သညာသိနှင့်ပညာသိ စာအုပ်မှ ကောက်နုတ်ချက်


zawgyi

 အေျခခံ

၀ိပႆနာအေျခခံကာ အနတၱပင္ျဖစ္သည္။အနတၱကုိ ပုိင္ႏိုင္စြာနားလည္သြားျပီး 

ငါစြဲအတၱဒိဌိအယူမွားကို တဒဂၤပယ္သတ္ႏိုင္လွ်င္ ကလ်ာဏပုထုဇဥ္ စာရင္း၀င္၏။

၀ိကၡ မၻနပဟာန္ ခပ္ႀကာႀကာပယ္သတ္ႏိုင္လွ်င္စူဌေသာတာပန္စာရင္း၀င္၏။

ငါရွိတယ္ဟူသည္ ့အယူမွားကိုဘယ္ဘ၀မွာမွ ျပန္မယူေတာ့သည့္ သမုေစၦဒပဟာန္ျဖင့္ အျမစ္ျပတ္ပယ္သတ္ႏိုင္လွ်င္ကား ေသာတာပန္စာရင္း ၀င္သြားေတာ့၏။


၀ိပႆနာယာနိကနည္း
၀ိပႆနာယာနိကသမားတုိ ့ကား စိတ္ျဖစ္တိုင္းအလိုအေလ်ာက္ပါေသာ ခဏိက သမာဓိကုိ အားျပဳျပီးရွဴပြားသြားျခင္းျဖစ္၏

ခဏိက သမာဓိဆိိုသည္မွာကား စိတ္ျဖစ္တုိင္းလိုက္ျဖစ္ေသာ သဗၺစိတၱသာဓာရဏေစတသိတ္(ရ)ပါးထဲမွ
ဧကဂၢတာေစတသိတ္ပင္ျဖစ္၏။

သႆတဒိဌိႏွင့္ ဥေစၦဒဒိဌိတုိ  ့ကို နားလည္းျခင္း

             ရန္ကုန္မွ တစ္ေထာင္တန္ေငြစကၠဴတစ္ေသာင္းပို ့လုိက္၍ မႏၱေလးသို ့ေရာက္သည္။ရန္ကုန္မွ ပို ့လိုက္စဥ္က တစ္ေထာင္တန္ျဖစ္ေသာ္လည္း မႏၱေလးသို ့ေရာက္ေသာအခါ ငါးရာတန္မ်ားျဖစ္ေန၍ ပို ့လိုက္ေသာ တစ္ေထာင္တန္မ်ား မႏၱေလးသို ့တစ္ရြက္မွ ပါမသြားသည္မွာ အေသအခ်ာပင္။

                    ရန္ကုန္မွပုိ ့လုိက္ေသာေငြအေရအတြက္တန္ဖိုးတစ္ေသာင္းအတြက္မႏၱေလးတြင္
 ေငြတစ္ေသာင္းေရာက္ပါ၏။သုိ ့ေသာ္ အေရအတြက္ တန္ဖို းသာတူျပီး ရုပ္သတၳဳျဖစ္ေသာ တစ္ေထာင္တန္ႏွင့္ငါးရာတန္ဟူ၍ ျခားနားသြား၏။


              ထုိ ့အတူ ေက်ာင္းတကာ အနာထပိဏ္ေသ၍ နတ္ျပည္မွာ နတ္သားသြားျဖစ္ေသာ္လည္း 
လူ  ့ဘ၀က ရုပ္နာမ္မ်ား နတ္ျပည္သုိ ့တစ္ခုမွ ပါမသြားေပ။
 
                 မႏၱေလးသုိ ့ငါးရာတန္ေငြတစ္ေသာင္းေရာက္သြားျခင္းသည္ရန္ကုန္မွတစ္ေထာင္တန္
 ေငြတစ္ေသာင္းပုိ ့လိုက္ျခင္းႏွင့္ လည္း ကင္း၍ မျဖစ္ႏိုင္ေပ။ရန္ကုန္မွ တစ္ေထာင္တန္ေငြတစ္ေသာင္း ပုိ ့လိုက္ျခင္းသည္အေႀကာင္းတရား၊မႏၱေလးသို ့ငါးရာ တန္ေငြတစ္ေသာင္းေရာက္ျခင္း သည္ အက်ိဳးတရား၊အက်ိဳးတရားသည္အေႀကာင္းတရားႏွင့္ကင္း၍ မျဖစ္ႏိုင္။

                 ထုိ ့အတူ အနာထပိဏ္ေက်ာင္းဒကာ နတ္ျပည္တြင္ နတ္သားျဖစ္ရျခင္းသည္ လူ ့ဘ၀ကျပဳခဲ့ေသာ ကုသိုလ္ကံႏွင့္ ကင္း၍ နတ္ျပည္တြင္နတ္သားျဖစ္ရျခင္း မျဖစ္ႏိုင္။ နတ္သားျဖစ္ရျခင္းသည္ အက်ိဳးတရား၊ေဇတ၀န္ေက်ာင္းေတာ္ႀကီးကို လွဴျခင္းကုသုိလ္သည္ အေႀကာင္းတရား၊အေႀကာင္းႏွင့္အက်ိဳးသေဘာတရား သာရွိသည္ဟု နားလည္လိုက္သည္ႏွင့္ သႆတဒိဌိႏွင့္ ဥေစၦဒဒိဌိတုိ ့ကင္းေပ်ာက္ႏိုင္ေပသည္။


                   နတ္ဘ၀သို ့လူဘ၀က ရုပ္နာမ္မ်ားတစ္ခုမွာပါမသြားဟု နားလည္ထားလွ်င္ ရုပ္နာမ္ကုိ ျမဲသည္ဟု ယူဆေသာ သႆတဒိဌိကြာ၏။နတ္ဘ၀တြင္ ရုပ္သစ္နာမ္သစ္မ်ား လာျဖစ္ရျခင္းသည္ လူ ့ဘ၀ကျပဳခဲ့ေသာ ကုသိုလ္ကံေႀကာင့္ဟု နားလည္သြားလွ်င္ ရုပ္နာမ္သည္  ေသလွ်င္ျပတ္တာပဲဟုယူဆေသာဥေစၦဒဒိဌိ ကြာ၏။



 သညာသိႏွင့္ပညာသိ စာအုပ္မွ ေကာက္ႏုတ္ခ်က္
 



Saturday, June 9, 2012

ဆုေတာင္း


ကခ်င္ျပည္နယ္တစ္ခုလံုးး ျမန္ျမန္ျငိမ္းခ်မ္းႏိုင္ပါေစ--
-----

ျမန္မာတစ္ျပည္လံုး ျမန္ျမန္ျငိမ္းခ်မ္းႏီိုင္ပါေစ-
-------------

တစ္ကမၻာလံုး ျမန္ျမန္ျငိမ္းခ်မ္းႏိုင္ပါေစ--
-----------------

စႀကာ၀ဌာတစ္တိုက္လံုး ျမန္ျမန္ျငိမ္းခ်မ္းႏိုင္ပါေစ--
-------

လူသားအားလံုး ေမတၱာပြားႀကျပီး ဒိဌိတရားေတြကို တဒၤဂပဟာန္ျဖင့္ပယ္ဖို ့
ခနခန ပြားႀကရင္ျဖင့္ ကိုယ္လည္းခ်မ္းသာ အားလံုးလည္း ျငိမ္းခ်မ္းႏိုင္ႀက
မွာပါ။
 

ျမတ္ဗုဒၶ၏ ၀ိပႆနာ (ေက်ာက္အိုင္ေတာရ)


Posted by Khin Win on Thursday, May 28, 2015